
Върнете Alessandro Design: Какво трябва да знаете
Share
1. Крайният срок за връщане
Политиката за връщане определя термина, в който можете да върнете продукт. Обикновено този термин варира между 14 и 30 дни от получаването на поръчката. Важно е да прочетете тази информация, за да сте сигурни, че сте в съответствие с изискванията на онлайн магазина.
Магазин Алесандро дизайн Той предлага на клиентите възможността да върнат продукт в рамките на 30 дни от покупката си, като по този начин идва в подкрепа на купувачите.
Как можете да върнете продукт, закупен онлайн от нашия магазин?
-
Дайте ни новината: Или ни дайте телефон, или ни пишете на имейл адреса или директно върху книгата на телефонните номера, споменати на сайта, за да поискате връщането на продукта.
-
Опаковайте продукта, така че да достигне до нас: или използвайте кутията, в която е дошъл, или го опаковайте в друга кутия, която позволява продуктът да бъде транспортиран обратно в нашия склад. Затова е добре внимателно да разопаковате продукта и да запазите пакета, в който той е дошъл, докато не се уверите, че това е желаният продукт. Въпреки че би било идеално да се запази Амблейн поне до изтичането на гаранцията: никога не се знае, добрата охрана преминава лошата опасност, поговорката :)!
-
Ние се занимаваме с останалите, ще помолим Courier Company да направи продукта от адреса, посочен от вас в заявката за връщане. Обикновено служител на Courier Company ще достигне до вас в рамките на 24 часа от направената заявка. От момента, в който продуктът ви бъде повдигнат, веднага щом се върне при нас в склада, ще върнем парите в сметката, посочена в заявката за връщане.
Резюме: Поискайте връщането, по телефон или имейл или WhatsApp. Опаковайте подходящия продукт. Изчакайте да дойде куриерът. Парите ще влязат в сметката, посочена в най -кратко време!
2. Състоянието на върнатия продукт
Като цяло продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е доставен - нов и неизползван, с всички оригинални етикети и опаковки. Политиката за връщане може да включва спецификации за състоянието на продукта и всички аксесоари или подаръци, които трябва да придружават възвръщаемостта. За всякакъв вид притеснения, нашият екип за поддръжка ще бъде на разположение, така че не се колебайте да задавате въпроси, за да изясните всякакви притеснения :)
Внимателно! Ако сте поръчали повече продукти от същия тип, не ги разсейвайте всички, ако първият не харесва или не съответства на вашите изисквания и/или очаквания! Тъй като е позволено да се върне един незапечатан продукт, в ситуацията, в която са поръчани няколко продукта от същия тип.
3. Транспортните разходи
Друг важен аспект на политиката за връщане е кой подкрепя транспортните разходи. В някои случаи онлайн магазинът може да плаща разходи за възвръщаемост, докато в други те могат да се поемат от купувача. Обикновено законът в Румъния задължава продавача да плати разходите за възвръщаемост, при условие че възвръщаемостта ще се осъществи в рамките на 14 дни от покупката.
Тъй като ние ценим нашите клиенти, ние разширихме периода на връщане без разходи за 30 дни!
4. Изключения
В някои случаи някои продукти, като персонализирана или лична хигиена, може да не отговарят на условията за връщане. Политиката за връщане може също да включва информация за това как да се лекуват продукти, които не са доставени или са били доставени погрешно. Ето защо ви съветваме, че преди всяка онлайн покупка, разгледайте политиката за връщане на онлайн магазина, където искате да пазарувате.
Що се отнася до правото ви за връщане, Alessandro Design вече е с една стъпка по -далеч, отколкото би бил законно задължен - и ние ви уверяваме, че можете да намерите цялото разбиране! Тъй шоурумНашите!
-
Необичащи продукти Alessandro Design
Въпреки че даваме цялото мълчание да се отличи във връзка с всеки клиент, понякога могат да се случат грешки. По този начин, ако от съжаляваща грешка продукт, поръчан в дизайнерския магазин на Alessandro, не достига до вас или напълно различен продукт, не изпадайте в паника! Ето как може да се реши в няколко прости стъпки тази неприятна ситуация:
-
Продуктите за дизайн на Alessandro, поръчани в онлайн магазина, обикновено достигат до клиента в рамките на 48 часа след извършване на поръчката. Изключенията са много натоварените периоди на годината - Черен петък, декември, Великден навечерието - когато времето за доставка може да се увеличи като ефект от струпващите куриерски услуги.
-
Така че, ако в рамките на 48 часа продукт не е достигнал до вас или поръчката е станала непълна:
-Покачете ни или ни пишете на WhatsApp или E-mail-ще се нуждаете от име и телефонен номер, за да ви идентифицираме в системата.
- Можем бързо да проверим ситуацията в склада, след това да се върнем при вас и да ви информираме за състоянието на поръчката - ако се забави или за изпращане на продукта/продуктите липсващи или изпратени погрешно. В рамките на 24 часа след известието, като правило, на вратата ще липсват продуктите.
И накрая, искаме да ви напомним, че е ваше право като клиент да поискате връщането на продукт в рамките на 14 дни, но ние от Alessandro Design разширихме този срок до 30 дни от покупката!
Не изпадайте в паника, ако продуктът липсва от пакета - скоростта на грешките ни е много ниска, но не и нула - ние все още сме хора и като такива можем да сгрешим. Дайте ни новините и бъдете сигурни, че сме с вас!