Garanție noțiuni generale

Гарантират общи понятия

Ръководство за гаранцията за продукти, закупени от нашия онлайн магазин

Радваме се, че сте избрали да купувате продукти от нашия онлайн магазин и искаме да се уверите, че имате приятно и притеснение -свободно изживяване. В тази статия за поддръжка ще обсъдим гаранционния период на закупените продукти и какво да правите, ако имате проблеми или повреди.

Гаранционен период:

Всеки продукт, закупен от нашия онлайн магазин, се предлага с определен гаранционен период, който може да варира в зависимост от типа на продукта и производителя. За да проверите точната продължителност на гаранцията за вашия продукт, моля, вижте документацията, предоставена с продукта или достъп до нашата страница за информация за гаранция.

Осветителните тела, санитарните батерии и електронните продукти се предлагат с 24 -месечна гаранция за естествени лица, 12 месеца за юридически лица и 12 месеца и за двете категории, ако продуктите се използват (закрепени) стоки.

Какво покрива гаранцията:

Гаранцията обикновено обхваща производствените дефекти и неправилната работа на продукта при нормални условия на употреба. Това включва безплатни ремонти или подмяна на продукта, ако се установи, че той има дефекти или не работи, както е посочено в описанието на продукта.

Ако изпратите продукт и той няма дефекти, т.е. той е функционален, ще бъде начислена такса, тя ще покрие разходите за транспорт.

Как да се възползваме от гаранция:

Прочетете статията как изпращам продукт под гаранция!

 
Назад към блога